Sidor

tisdag 27 januari 2009

Hem ljuva hem!

Så skönt att äntligen vara hemma. Sitter just nu i min säng (Alina sover som en stock brevid mig hann knappt lägga huvudet på kudden förrän hon sov)och har precis läst alla härliga komentarer. Ni skall veta att jag blir alldeles varm och rörd av alla sms och telefonsamtal det värmer och ger en oss en extra energi i de stunder som det känts lite tungt.

Trots att det skönt att Alina och jag har fått kommit hem så saknas det fortfarande 2 i båset:(

Så det gäller för dig Patric att hålla båda händerna på ratten, tungan rätt i mun, ögonen på vägen huvudet på snedden och fokusera, så vi snart får räkna in er oxå;) Skämt o sido.

Resan hem gick bra. Alina trodde nog att hon hade mer krafter än vad hon har men hon blev nog lite varse. När vi landat i Wien fick man ta en buss in till terminalen. (Vilken Alina tyckte vi skulle ta.) Enl sos skulle en rullstols transport vara beställd och mycket riktigt stod där en liten special buss vid sidan om så jag travade fram dit. Väl framme vid terminalen frågade killen om vi ville ha en rullstol. Nää sa Alina JOOOOOO sa mamma. "Rullstolschaffisen" körde o körde jag steppade på som skam för att hinna med för vi hade inte allt för gott om tid. När vi väl var framme vid gaten så sa Alina det där hade jag inte fixat! Då log mamma:) Hemma på Landvetter stod en sjuktransport och väntade som körde oss hem till Björlis där mormor tog emot oss med the och macka. Imorgon blir det läkar besök...

Nu är det minsann dags för mig att sova lite tror jag bestämt så här kommer en
stor bamse kram från Mig!

Godnatt!!!

P.s
Erik, jag såg inga stav fel jag såg bara en härlig kommentar :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så härligt att ni är hemma och att allt går åt rätt håll för Alina! Förstår att du inte helt slappnar av förrän alla i familjen är samlade igen...
Kramar,
Gillenängarna

Anonym sa...

Va Gött att ni är hemma hoppas nu att läkarbesöket går bra och att hon får stanna hemma!! vi hörs kram Lotta

Anonym sa...

Skönt att ni är hemma, hoppas att det går bra med bilandet för resten av familjen.
Hoppas att det gått bra hos farbror doktorn och att prover odyl. går åt rätt håll.
Kram!
/Fam Larsson