Sidor

måndag 26 januari 2009

Övernattning i Wurtsburg

Hej alla,
Nu har jag och Emmie landat in på Post Hotel i Wurtsburg, där vi ska avnjuta en skön DVD, käka chips och nötter och dra till det med en flaska Sprite. Färden hit har gått lysande utan för mycket trafik.
Pratade med Catarina vid 19.30-tiden och då satt de och väntade på avfärd från Wien. Alina var rätt trött, vilket inte är så konstigt. Som tur var fick de "specialtransport" på Wiens flygplats, så att Alina inte behövde vandra hela vägen mellan gaterna.
I morgon blir det till att uppsöka läkare hemma i Sverige för att återta kontroll på skeendet medan jag och Emmie plöjer genom Europa för att förhoppningsvis vara hemma i morgon kväll.
Arrivederci!
/pace

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som om ni två kommer att få en liten mysig kväll ihop i Wurtsberg... Ni båda kan ju behöva det efter allt som hänt.

Låter bra att transporten fungerar så bra för Alina och Catharina.

Idag var jag och hyrde skidor på Åke´s till Elin och Lina för dom skall till Sunne imorgon (blir nog lite kontrast mot Österrike).
När jag kom in så frågade jag om dom fått information om era skidor och dom hade full koll...Antar att Alinas bästa kompis, Patrik Ö, har pratat med dom.
Sov nu så gott!!

/fam. Larsson

Anonym sa...

Hoppas ni får en bra stund vid DVDn och att ni kan sova gott. skulle tro att Alina och Catarina landar i detta nu, skönt för dom att komma hem i sina egna sängar!ni får vänta en natt till sov gott kram Lotta & Patrik med barn!