Sidor

fredag 27 mars 2009

och så gick et åt h-e

Jaha, nu sitter man här med datorn i knät, svettpärlor i pannan och har precis missat planet från New York till Paris...med fejm minuter!!!!! Är jag glad, eller...????
Och så satt det en grodätande slemtorsk i disken som gjorde ombokningar och hela hans vitlöksdoftandeattityd andades "ah, Monsieur, hur kan ni vara så korkad att ni missar planet..?" Att det skulle bero på Air France eller deras partners var helt ovidkommande och direkt felaktigt. Man blir ju bara förbannad!
Med ett leende på läpparna försökte jag mig på att de kanske kunde uppgradera mig som plåster på såren...och hur kunde man komma på en så urbota dumk idé??!! Jag ska ju vara stolt över att få åka med det franska nationialbolaget! Det räcker gott och väl. Var glad att du kommer hem överhuvudtagen!!!
Jag menar, hur funkar de stackars cellerna? Det är ju helt ofattbart och nu skriver jag med kraft i tangenttryckningarna för är så s-t-ns f-bannad. nNu fattas det bara att jag hamnar mellan två mastodontfransoser som luktar illa. Yippey!
I vilket fall som helst blev det inte riktigt så illa som jag befarade. Mitt alternativa flyg går två timmar senare och jag landar i Göteborg tre timmar senare än vad det var tänkt. Jag tror jag överlever det..;-). Och då är det fredag!
Men jag kommer aldrig att åka med Air France igen. Det är en sak som är helt säker!
Puss och Sov gott!!!
///Patric

1 kommentar:

PACE Erlandsson sa...

Mais mon cherie, tänk på blodtrycket...;)

Vi syns i em!
Puss o Kram ACE