Sidor

lördag 14 februari 2009

Alina har ordet...igen xP



Hej allihop!

Skulle bara tacka för de presenter som jag fått sedan sist! Jag blev jätteglad för blomman, boken (som döljer sig bakom poträttet av mig) och Espresso Cardet. :)


Sitter nu här efter andra delfinalen av melodifestivalen, som tur var gick Måns till final...i år igen! ;) Mamma och Pappa är på bröllop och ska precis ha ätit klart bröllopsmiddagen. Har man lite tur är dom förhoppningsvis inte lika trötta som förra söndagen...! xP
Verkar som att det blir skola för mig nu på måndag, första gången på en hel månad (känns lite konstigt när man tänker på det...). Ja, skoj ska det bli i alla fall!

Slutligen hoppas jag att alla har haft en jättebra Alla Hjärtans Dag <3

XOXO

Alina...och antagligen resten av familjen oxå :D

Inga kommentarer: